February?


Assalamualaikum...





Tadi aku dengan hilang ingatannya surf internet tanpa ingat apa apa. Tiba tiba baru teringat yang dah bulan 2. Ish ish.. Rasa syok lah pulak bila dah bulan 2. Apa yang syok pun aku tak tahu. Mungkin alhamdulillah aku diberi peluan lagi untuk merasai hari pertama dalam bulan February. Ecewah ayat kemain.



Walau macam mana pun aku pasti macam macam akan berlaku untuk bulan ni pulak. Tak kesah lah sedih ke, gumbira ke. Yang pasti, setiap bulan pasti akan ada satu memori yang tak akan dilupakan bagi aku. Bulan jan hari tu, seriously memori yang paling tak best sekali yang kawan aku pindah tu lah. Tahu kan yang entry Awal awal dah sedih tu?



Aku sedih sangat masa tu sebab dah lah cuti panjang. Jumpa baru dua kali. Lepastu dah tak ada. Macam mana la aku tak sedih. Haih. Aku harap bulan ni tak lah ada benda yang sedih sedih. Amin. Tak syok tau rasa errh je bila sedih. Buat apa pun rasa tak semangat kan? Yang pernah sedih tu tau lah. Terutama yang sedih pasal pakwe. Mesti setiap malam nangis tak habis kan? Tapi, aku punya sedih bukan pasal pakwe. Pasal kawan yang tersayang. K dah suka hati aku je nak membebel panjang.

No comments:

Post a Comment

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤