Suster Ngesot!


Assalamualaikum...



Okey, aku tengah menaip ni dengan muka panas walaupun ada aircond sebab aku malu. LOL! Blog walking dekat satu blog tu, boleh pulak tertukar jantina kan. Panggil dia kakak. Suka hati kucing aku je kan nak panggil dia kak. K sorry lah bang erk. Okey lepas ni tak nak dah cakap kakak atau abang sesuka hati kucing aku. Hihihi.


SUSTER NGESOT!!!



Haa kan?! Terkejut tak tengok suster ngesot? Ceh blah arr. Kang aku tampal gambar suster ngesot besar besar XTRA LARGE kat sini kau terkejut pulak kan. Aku pun tak berani nak cemarkan blog aku tampal gambar suster ngesot yang tak berapa nak lawo tu.



Ada apa dengan suster ngesot? Actually, esok aku tak sekolah kot. Aku nak teman mak aku dekat hospital. Dengan jayanya aku takutkan mak aku, kat hospital ada suster ngesot tau mak. Mak aku pun memaksa aku agar menemani dia di hospital. Jadi, esok aku tak pergi lah sekolah.... ;) -wink-



Entah mana aku tiba tiba teringat suster ngesot. Erhh seram. Tak suka duduk hospital. Takut tau kalau nurse datang malam malam nak check apa apa kat kita kan. Aish. Dah dah. Malam malam cenggini sesuka hati aku je nak cakap sal suster ngesot eyh. K dah. Cakap banyak pulak aku. :)

2 comments:

  1. haha! saya pon paling tak suka hospital, dah tengok suster keramas II?? tu lagilaa banyak hantu dia yang keluar xD

    ReplyDelete

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤