Cat lovers


Auuuuwww!!



Assalamualaikum...



Yey! Yey! Lagi sekali blog bertukar wajah. Guna template yang sama tapi edit sikit-sikit saja. Theme beige and green. Wewewe. Baju yang aku tengah pakai sekarang pun warna beige. Suka suka!



Okey, mukadimah yang tiada kena mengena dengan tajuk aku Cat lovers. Ya, nak cerita pasal cat lovers le ni. Aku adalah seorang pencinta kucing. I just love cats. Walaupun aku pernah kena cakar dengan kucing sampai meninggalkan parut dari 8 tahun yang lalu sampai sekarang. Haa kau. Parut kekal terus hanya dengan kena cakar kucing. Teruk? Menakutkan? Heee....



Takat kena cakar kucing ni, memang dah biasa. Kucing tiba-tiba melompat kat muka aku waktu aku tengah solat tu sangat dah biasa. Kadang-kadang kena cakar tu sampai air mata keluar. Tapi... tapi.. tapi.. Itu tak mengubah cinta aku pada kucing. Haa. Setia kan aku. Setia hujung nyawa gitu.



Kucing berak atas katil, dekat baju aku pun aku dah biasa. Tapi, aku tetap setia hujung nyawa. Kikiki. I don't know why la kan. Memang kalau difikirkan, mesti aku dah jadi benci dengan kucing iya dak? But, itulah. Memang lah aku rasa marah, tapi kejap saja. Lepastu aku peluk peluk cium kucing tu balik.



Dan.. aku rasa macam tak ngam je dengan orang yang tak suka kucing ni. Tau la, sebab takut ke geli ke apa kan. Tapi, aku tak faham kenapa geli? Kucing tak haram macam pi*. Kalau takut tu, boleh la diterima kot. Mungkin takut kena cakar ke kan. Tapi, tolonglah. Kalau tak suka kucing pun jangan sepak terajang kucing tu okeyh. Berdosa. Kucing tu, binatang kesayangan nabi. Sila jangan pandang rendah pada makhluk bernama kucing, sian tau.


Jangan pukul kita k.. Kita bukannya nak bunuh awak. :(


Here is video yang aku suka tengok. Cute je kucing dengan air.





To cat lovers, I LOVE YOU!

8 comments:

  1. Kita sama cat lover! Super lover! :) Akak pun kena cakar kucing sendiri dulu, dia mengamuk ape entah.. memang dalam sedalamnya dia cakar and gigit. Ada je parut kekal kt tgn ni hehe.. tp oke je lg sebab sayang sgt dkt kucing :')

    ReplyDelete
  2. @Hanida Moss yey kak moss. I love you! muah muah. haha. klu syg apa pun sanggup iye dok?? :)

    ReplyDelete
  3. hee :) aina pon suka kucing jugak :D meowwwww >.<

    ReplyDelete
  4. me pencinta jgak..tapi tak adapat nak bela..huhu.. btw header tu cantik..warna warni.. ^^

    ReplyDelete
  5. @Nana Liena ala tak apalah tak ada rezeki nak bela. hihi. btw, thanks dear. :D

    ReplyDelete
  6. alyn pun pencinta kucing jugak..dulu ada tiga ekor..sekor kena curi, sekor meninggal, dan tinggal sekor je lagi..:)ngehehe..

    ReplyDelete
  7. anda di tag

    http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/segmen-who-is-lucky-one-by-hanna-kk.html

    ReplyDelete

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤