Review Novel



Sebarang review, hanyalah atas pandapat saya sahaja.

4 comments:

  1. hehe. meera baru je habis baca satu persatu novel yg di review. semua bessssttttt! :D

    ReplyDelete
  2. wah,rajinnya review novel,hihii... saya baca je tapi tak review,malass,haha... ada antara novel kat atas tu saya dah baca,best best~ hehe :DD

    ReplyDelete
  3. I've just read one from the list above . Suami aku ustaz ! And the rest will be my next hunting thingyy ! Hik3 .

    ReplyDelete

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤