Math.. Failed!!


hikk!

Assalamualaikum


Huaa! Baru saja habis exam Math tadi. Ada sepuluh soalan. Sepuluh je? Betul ke? Seronoknya! Mesti senang! Haahahaha! Iya lah tu senang. Yang sikit tu lah yang susah tau.


Rasa rasa macam failed je math sebab dah lah tak sempat siap. Semua orang dalam kelas aku tak sempat siap jawab soalan. Susah tau. Apa yang aku study malam semalam tak masuk pon tau tak! Yang masuk pun susah form 1 punya. Form 1 bukan calang calang form 1. Susah derr.


Cikgu kata standard SMK Kulim. Huarghh!! SMK Kulim budak 4A je cikgu. Bukannya MRSM pun cikgu! Gila gila gila. Rasa nak hantuk kepala dekat dinding sebab tak dapat jawab soalan sampai habis dan tak faham soalan. K, dah. Stop membebel macam mak nenek. Tawakkal sahaja yang termampu. Dan apa yang aku dapat nanti, itulah dia. R.E.D.H.A je lahh.

9 comments:

  1. gudluck adik . belum tahu result, jangan cakap failed. doa agar semua yang jawab tadi betul jee . okayy ? math is interesting . study lelokk~

    ReplyDelete
  2. takpe, kalau rezeki, pass lah dia.. usaha lagi k! math senang je kalau selalu practice :)

    ReplyDelete
  3. @Hanida Moss yeah.. thanks kak hanida. insyaAllah kalau ada rezeki, ada lah dia. :)

    ReplyDelete
  4. in shaa Allah lulus punya. stay positif dear. :)

    ReplyDelete
  5. xpe dik..
    jgn give up kay..
    Allah xsuka.
    truskn usaha tu.
    gagal skli xbrmkna gagal selamanya.

    ReplyDelete

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤