Atas kehendak Allah


Assalamualaikum...


Yey, dah habis exam! Moga resultnya okey dan best eyh. Moga tak jatuh merudum sampai tergolek jauh jauh. Tapi dah dapat result Math. Alhamdulillah, lulus! Betul kakak kakak yang comment entry aku hari tu, jangan cakap tak lulus. Aku memang tak target untuk A pun Math. Aku kira, kalau lulus kira syukur Alhamdulillah lah kan?


Tahniah untuk dua orang classmates aku yang dapat A. Ramai kot yang failed. Syukur sebab aku tak tergolong! Tengoklah macam mana aku study hari tu. Banyak kot. Tapi, Allah tak izin untuk aku dapat A. Percayalah, kalau Allah tak makbulkan doa kita kali ini, mungkin dia sedang merancang yang lebih baik untuk kita.





Apa yang kita usahakan, itulah yang kita akan dapat. Nanti kalau ada exam yang lain pulak, aku akan study untuk math betul betul! Yeah!! Hehe.. Math memang aku tak berapa sangat. Math memang aku sentiasa jatuh bangun. Tak menentu gituuu.


Result aku nanti pasti atas kehendak Allah. Doakan sekali ya supaya result bagus? Aku target Sejarah dengan Math tak apalah kalau tak A untuk kali ni. Yang lain, moga dapat result baik. Aminn Ya Allah! Doakan aku tau tau tau.


No comments:

Post a Comment

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤