Apa dia? Ulang lagi sekali...


Assalamualaikum..


Dekat sini musim hujan ribut. Menakutkan okey? Tapi hari ni tak ada lah. Cuma hujan sikit sikit. Kenapa dengan aku ni? Tiba tiba cerita pasal hujan ribut. Saja.. Information information. Pemberita blog. Haa gitu.


Sekarang ni, bukan aku nak cerita pasal hujan ke hape ke tau. Nak cerita pasal kerabunan aku. Baru saja aku check mata tadi ni. And power meninggi tinggi gila tahu tak??? Tak sangka kot setinggi tu. Dah macam orang tua punya rabun. Aku tak nak bagitahu lah berapa. Kang ada yang jatuh kerusi sebab terkejut!


Rabun silau pon ada sekali. Pakej wei pakej! Aku rasa bahana tengok cerita korea dekat lappy lama lama. Kan? Tapi nak wat macam mana, dah aku suka tengok cerita Korea. Tambah tambah watak diaorang yang cute gila gila tu kan. Sekarang ni pun tengah menaip dengan keadaan mata yang blur sebab spec ada dekat kedai.


Oh ya, kenapa tajuk tu macam tu? Masa dia kasitau power mata aku.. Nak je aku tanya 'apa dia? ulang lagi sekali' banyak banyak banyak banyak kali! Rasa nak menangis tahu tak? Conclusionnya, silalah hargai mata anda sebelum Allah tarik sedikit nikmat penglihatan anda.


Macam mata Demi Lovato je aku tengok?


notakecikkecik: kesian mak aku kena keluar duit!! uwarghh! sorry mak! :'(

4 comments:

  1. owhhh, rabun rupanya, ingatkan apa. Bnyk kan makan lobak ye. :)

    ReplyDelete
  2. @MarnieyZ hikhik. macam suspen je eyh? yes yes, kena banyak makan lobak ni! :)

    ReplyDelete

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤