Tak Semangat

Assalamualaikum....




Hee.. Wah. Kembali sudah daku yow. Cuma ada sesuatu yang menimpa aku. Sesuatu yang aku benci!! Wahh!! :( Over lah kau. Apakah yang menimpa aku tu?








Sebenarnya aku dilanda rasa tak semangat. Nak buat apa pun tak semangat. Rasa macam herhh. Rasa semuanya tak mahu buat. Tapi apa yang aku patut buat? Sebab tak ada benda yang aku kena buat pun. Nak blogwalking, nak tulis entry, nak mandi, nak makan, nak baca apa apa pun rasa tak semangat.




Wah. Mungkin salah satu faktor aku jadi macam ni sebab aku bosan. Bila dah bosan jadi macam gini lah agaknya. Lagi satu mungkin sebab internet aku yang tak berapa nak best hari ni. Download movie pon berejam. Kelentong aku cakap 14 minit tapi tunggu sampai setengah jam. Pandai kelentong noh hang!




Aku harap sangat semangat aku akan kembali pulih. Sebabnya seriously aku rasa langsung tak semangat nak buat apa pun. Aku pun rasa nak sepak je diri aku sebab rasa macam ni. Bukannya aku tak semangat bersebab. Tak ada sebab pun kenapa aku tak semangat ni. Tiba-tiba je.




So, okeylah. Aku ciau dulu. Bubye. :)

No comments:

Post a Comment

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤