Last Entry For 2012!



Assalamualaikum....



Last last last. Tadi bukak facebook then, terfikir pulak nak buat entry akhir khas untuk tahun 2012! Aku akan tulis apa yang terlintas dalam kepala aku tentang 2012 dekat sini. Kalau rasa malas nak baca, boleh tekan 'X' laju laju. :D



Such an amazing 2012!



Color. 2012. Experiences. Apa kena mengena colour dengan 2012? Okeyh! Colour tu melambangkan apa yang berlaku pada tahun 2012. Macam macam kan? Suka duka. Kecewa gembira. Eceh! Ada benda yang dah diperolehi dan ada yang tidak. Yang belum tu, sambung tahun depan. Boleh tak? Apa? Tak boleh? K.



Mengarut lagi. Benda apa yang berlaku pada aku tahun ni? Masuk sekolah baru. Dapat kawan baru. Suasana baru. Jadi, berbeza sikit daripada beberapa tahun yang lepas lah kan. Tahun lepas, aku hadap muka kawan aku yang daripada darjah 1. Tapi, alhamdulillah tahun ni aku lebih tenang daripada duduk primary school. Yey!



Apa yang tak best masa tahun 2012 ni? Mestilah PBS! Tak habis habis lagi dengan pbs kan? Okey, dia yang kerap dating dengan aku. Tahun depan pun aku kena dating dengan dia lagi. Alololo.. rindu awak eh pbs sayang. #haktuih hipokrit 



Lepastu, apa yang aku belum capai tahun ni? Hmm.. Aku rasa aku tak buat azam untuk tahun 2012 lah. Jadi, tahun ni aku nak buat azam. Meh nak list azam aku meh.



1. Jadi budak yang berhati lembut

Akaka! Eee ee! Tak sangka niena ni hati keraih? Tak mau kawan dia! Ceh, pi blah arr lu. :D tak adalah. Lawak ja. Okey, sebenarnya hati aku ni tak lembut mana sebab tu aku nak dia jadi lembut. Supaya aku jadi orang yang lebih baik.



2. Kurangkan marah

Aku memang orang yang kuat marah. Kalau hati aku kata dia nak marah, semua orang dia marah. Bukan apa, kadang kadang benda kecik pun aku nak marah. lolz! nasib lah siapa yang kawan dengan aku tu. Yang jadi family aku pun nasib lah. Kena marah je dengan aku! Kejam k kejam dan aku nak tahun depan nak jadi orang yang tak cepat marah! wink wink!



3. Lose weight

Haha! Aku budak gemuk. Sebenarnya, aku dah niat dah dalam hati nak turunkan berat badan masa cuti sebulan ni. Tapi, tak kesampaian. Nafsu nak makan je kerja. Ada tread mill tidak dimanfaatkan. Asyik duduk hadap lappy ja. Bilanya nak exercise. Angan angan je aku ni! Siapa siapa yang kurus melidi tu meh ambik daging aku sikit. Or bagi tips untuk kekal jadi ramping menawan? XD



Hmm.. Apa lagi ya? Baiklah, aku dah tak tahu apa azam aku lagi. Jadi tahun depan aku buat je lah azam yang random. Kuikuikui. Sekarang aku tengok jam pukul 12.27 AM-311212 Goodbye 2012! Kalau ada yang masih sedih kot la kena tinggai pakwe kau ke yang kena benda yang tidak diingini silalah bangkit sayang! Past is past. Ambik yang jernih bersinar bergemerlapan suci bersih ja okeyh? Fighting! :p







6 comments:

  1. lose weight??haha..pom boleh adik.. :D

    ReplyDelete
  2. happy new year dikk :P azam akak nk jd tinggi , sebab xckup tinggi ni ! hahaha :P

    ReplyDelete
  3. @Shiyda Aqma lol akak! sy pun nak jadi tinggi jgk! tambah lagi satu azam lah! haha! :D

    ReplyDelete
  4. hehe..
    moga tercapai impian dan harapan tahun 2013..
    chaiyork!!haiyork!!
    may Allah ease everything for you sis ^__^

    from ::Arkitek Hati::

    ReplyDelete

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤