School 2013!


Assalamualaikum..




Yipee! Yipee! Ada jugak benda yang aku nak tulis  dalam blog hari ni. Jenuh perah idea nak tulis apa. Okey, let's talk about school. Ada yang excited dan ada yang rasa nak bunuh diri sebab tak mahu pergi sekolah. Untuk yang Form 5 buatlah apa yang patut sementara tunggu result. Duduk rumah mesti boring gila ohh. Sama la macam aku. Even, cuti sebulan gitu je tapi rasa bosan tak tahu nak buat apa. Tapi, disebalik rasa tu macam malas pulak! Kekeke.






Semuanya sudah dibeli untuk sekolah. Aku dah macam budak nak masuk Darjah 1. Semua benda nak beli baru. Saja syok syok nak beli benda baru. Rasa semangat sikit tak? Tahun depan, ada lah hadik hadik baru masuk Form 1. Tak sabar nak tengok siapakah gerangannya mereka itu. Ecewah.




First expression depa tengok muka aku adakah begini;


a) tak suka tengok kak tu. nampak sombong gila kot.

k, sedih. ramai orang kata, masa mula mula tengok aku, nampak muka aku ni sombong gila. don't judge me if you don't know me k? aku tak lah sesombong yang disangka kalau dah kenal aku. weee!



b) hi, hi, hi! :))))))

aku suka orang yang ramah even aku tak ramah. kalau orang tu ramah dengan aku, aku ramah balik lah k. kadang-kadang orang yang ramah pun rasa bluuurggghh bila nampak muka aku. luntoq semangat kot? aku tau sebab aku tak suka senyum dekat strangers. sobs. #tau, senyum tu sedekah.



So, okey! Selamat Menjalani Sesi Persekolah Pada Tahun 2013! Untuk adik-adik nak masuk SM, WELCOME! Yang nak jadi SMKKians pun double WELCOME! Tabah k masa masuk SM, memang rasa nak nangis sebab tak kenal siapa-siapa especially bila masuk kelas yang tak ada kawan lama. Aku tulis macam diaorang nak pergi perang! Dah BYE!

6 comments:

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤