Template Baru Yey!

Assalamualaikum....



   Agak lega dan happy bila tengok blog yang sudah diubah wajahnya. Okey tak? Heh.. Yang baru ni agak simple. Lagi simple lagi tak sakit mata kalau aku. Hee.. Kenapa eyh aku tukar template dia? Sebabnya....



   Aku bosan tengok template lama aku. Then, kalau bukak dia jadi macam load tak habis. Dua sebab tu je la kot. Jadi, mata aku dah rasa nak terkeluar tengok template yang lama tu maka, aku tukarlah template baru yang lebih simple.



   Aku suka template baru ni.. Sejuk mata memandang. perasan. Alah aku kutip je template ni. Ngek tak aku? Sangattt... Blog aku tak lah se'cool' blog korang. Sangat simple. Sangat bosan. Mungkin?



   Kikiki.. Dalam aku merendah diri, aku happy dengan wajah blog baru aku ni. Kalau kau tak suka, aku suka! Kalau kau bosan, aku tak. "boleh la cakap macam tu, dah blog kau" Kan? Dah.. Aku bukan boleh tulis panjang-panjang sangat. Nanti melalut lagi lagi lagi.


SATISFIED!! :)

Dah bye! Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤