Kasihan Tengok Orang Makan

Assalamualaikum..



Hari ini, aku nak cerita pasal diri aku. Sesuatu yang pelik dan mungkin tak ada pada orang lain kot. Kalau ada, sama lah kita ya? Hihi. Apa yang pelik sangat tu? Kau tengok tajuk atas nun. Kasihan tengok orang makan? Means?






Tak tahu lah apa kena dengan aku ni. Bila aku tengok orang makan, aku rasa kesian tengok muka dia. Kesian untuk apa pun aku tak tahu. Padahal, bukan ada apa pun tau dak? Pelik je aku rasa. Aku tengok muka kawan aku makan, aku rasa kesian. 




Tapi, kalau makan gelojoh sana sini tak adanya aku nak kesian. Kalau makan katak, tak adanya aku kesian. Kah kah! Tak ada siapa nak kesian kalau tengok orang makan gelojoh and makan benda tah apa-apa. Aku sangat pelik dengan diri aku.



Sesiapa yang rasa-rasa nak bagi aku kesian dekat dia, silalah makan depan aku eyh. Buat muka sedih sikit. Nanti aku kesian la. Ha.. Ha.. -tutup mulut- 



Tapi, ada orang tengok muka orang tidur, dia kesian kan. Tapi kalau aku, tengok orang makan rasa kesian. Padahal memang tak ada apa langsung. Aku pun tak paham dengan jiwa aku yang kesian tengok orang makan. Aku rasa macam kesiannnn tengok muka dia. Kesian untuk apakah itu? Aku sendiri tak paham. 



Apa yang aku nak sampaikan sebenarnya? Tak ada apa-apa pun. Just nak bagitahu, kalau rasa nak aku kesian kat dia, silalah makan depan aku. Tak hingin nak aku kesian sebenarnya kan? Tapi tu lah, hakikatnya aku memang kesian tengok muka orang tengah makan. Berapa kali aku nak cakap? Dah.. Dah.. DAHHH!



Kasihan tengok orang makannnn!!! 



Okey okey, faham kau kesian tengok orang makan. Sudahlah tu. V.V Bubye dear! 

No comments:

Post a Comment

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤