Pergi Mana??

Assalamualaikum...



Hah... Lama tak update blog. Bukannya sebab malas ke tak ada masa ke. Sebenarnya, aku pergi jalang-jalang. Duduk hotel pulak tak ada internet. Kalau ada pun, ada problem lah apa. So, tak boleh lah aku nak update ke tengok blog ke.



Aku ke mana je? Aku sekarang ni dekat Terengganu. Tu yang ada sikik-sikik cakak tengganu. Betul ke aku cakap ni? Aku tak pandai cakap sini, tapi hentam je lah erk. Aku baru je masuk bilik hotel ni. Tadi keluar pi merata. Hehe..






Esok, nak pergi kenduri pulak. Dan mintak-mintak balik teruh. Tak suka lah lama-lama dekat tempat orang. Duduk rumah lagi syok. Kan kan kan??



Itu je lah aku nak cerita di sini. Sebenarnya, tak ada apa yang menarik sebabnya aku dengan family aku macam singgah-singgah je kat Kuantan, Terengganu, Ipoh. Penat tau jalan-jalan macam ni. 



Okeylah, dah nak tidur. Nanti, tak pasal-pasal kena marah sebab esok nak bangun awal. Yoow!! \^.^/
Bubye... Salam.. 

No comments:

Post a Comment

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤