Welcome back!




Yeha! Yeha! Yeha! Welcome back. Untuk siapakah itu? Untuk aku, juga kepada readers blog ni (kalau ada) lah. Mungkin tak ada seorang pun yang perasan blog aku diprivate walaupun dah maklum kan. Cewah, saja buat sebek.


See? See? Blog dah bertukar wajah lagi. Pink and baby blue. Aku suka color ni. Color aku yang beige tu rasa macam tak berapa nak kena dengan jiwa aku, aku tukarlah dua colors ni sebab rasa macam sweet sangat. Tapi, blog aku yang sekarang ni tak berapa nak sweet aku rasa.


Ada yang tak kena pada header di situ. Nanti nantilah aku fikir pasal header tu nak design macam mana. Tulisan pun macam tak best je aku buat tu. Hehe. Dan.. dan aku rasa macam masih tak stunning arr blog aku. ceee.. 


Fyi, aku baca novel "Awak Suka Saya Tak?". Tapi, belum habis lagi. Cerita ni dah lama kan? Tapi aku ketinggalan sikit. Nanti dah habis, aku review kat sini. Lambat lagi rasanya sebab buku ni tebal gila. Macam dua novel digabungkan. 1000+ muka surat. So, tunggu lah k aku review. ;D

1 comment:

  1. hehe..kita dah lama sangat tak snggah2 blog..hehe..kita suka tgk header..sbb pale colour..cantik

    ReplyDelete

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤