Gaya tudung pilihan


Assalamualaikum..


Masing-masing ada citarasa dalam menggayakan tudung kan? Sama jugak lah macam aku. Ada citarasa dalam pemakaian tudung. Sini aku selitkan beberapa gaya tudung yang menjadi pilihan.


Like our kak maghia?? Ouh aku suka gaya pemakaian tudung dia. Tapi aku tak pakai la sebab hudoh benor kalau aku yang pakai. Hikk!













Okey, pilihan aku gaya tudung ainan tasneem. Simple tapi nampak sweet dan kemas. Pilihan korang pula yang macam mana?

6 comments:

  1. semua cantik.tp jgn sampai melanggar syariat..:)

    ReplyDelete
  2. hda naek motor gi kelas, so tak boleh sgt nak berpesen2 nih. hohoh.

    tp klu naek kereta,hda selalu pki mcm ainan tasneem tuh. :D

    ReplyDelete
  3. prefer pakai bawal yang simple2 jek. hehe.

    ReplyDelete

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤