Aww.. cutenya baby!!


Assalamualaikum...


Hari aku ada hobby baru. Aku tengok video-video baby dekat youtube. Geram gila!! Ini yang membuatkan aku nak adik baby ni. Hikhik. Meh aku letak sikit video baby yang cute dan rasa nak cubit-cubit pipi dia sampai lebam.


Ishh!! Pakai contact lense ke??? :P




She is very very cute. Geram tengok dia. And her last word 'don't let any beast eat you' tersangatlah comel okeyh??



Aku suka tengok masa dia tutup muka. Awww!!!!



Ihik comel kejut daddy



Geram wei!


Ada banyak lagi video yang aku tengok dekat youtube sebenarnya. Kalau rasa nak tengok lagi, bolehlah cari dekat youtube. Banyak sangat and semua comel comel.

1 comment:

  1. jom baca entri kathy
    http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/04/350.html

    ReplyDelete

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤