WORKS . . .

Assalamualaikum...


   Ouw! Aku last update 27 haribulan 9 eyh? Kiranya lama jugak la kan? Tak kesah lah. Aku cuma nak cerita tentang apa yang aku buat selama aku tak update blog. Kerja aku time aku tak ada homework macam blogwalking, baca novel dan apa apa saja sekarang aku tak ada masa nak buat. :,(. SAD? Ya..


   Tak syok wei PBS! Tak syok! BUBARKAN PBS! BUBARKAN PBS! Aku buat demokrasi apa tak tau kat sini. Never mind. Nak kena buat report lah kena buat produk lah. Kalah orang kerja wei. Okey, stop complaining. Bingit.


    Internet aku masih macam siput lagi. Slow. Bukak blog aku, load tak habis. Hari ni aku just curi masa sikit nak update even internet aku macam ni dan even aku busy tapi sebenarnya aku sangat malas untuk buat kerja. Orang Malaysia memang macam ni. Nak buat macam mana. Penyakit malas tu memang susah nak ubat. Terutamanya untuk orang macam aku. Betul tak?



Aku buat benda ni lepas aku bosan buat PBS Sains. Entah apa apa. Tapi, benda ni aku paste dekat meja study aku. Biar aku sentiasa mengingati blog aku yang dicintai ini. Okey. Sangat pulonnn..


Tu diaa.. Berterabur habis barang aku atas meja. Itu color maler punya pen lepas aku buat benda yang kat atas tu. Sebenarnya kan, aku malas nak buat campur dengan bosan buat PBS. Jadi, lepas habis buat report Sains tu aku pun mengarut habis. Tapi best! 



   Okey, itulah aktiviti aku. Sangat membosankan. Sebenarnya, kerja aku bukannya siap lagi pon. Malas campur tak tau nak mula dari mana. Sangat stress. Sangat bosan. Sangat malas!!! 

Itu ajeee.. Bye friends. -Sentiasa Love-
 

No comments:

Post a Comment

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤