Geramnya aku....

Assalamualaikum...



   Haa... Mulalah tu nak membebel. Yes! Memang! Siapa suruh macam siput sangat? Siput pun laju dari kau eyh! Okey, persoalannya? Aku ni membebel dekat siapa? Siapa lagi kalau bukan yang nama dia internet tu. *sigh*



   Kenapa erk semenjak renovation rumah hari tu internet jadi slow gila bapak? Adakah kerana... Modem dia ubah tempat lain ke macam mana tu? Serious slow kot. Selalu laju macam nak lari pecut 400m. Tapi, sekarang dah lembab gila. Dan, aku jadi geram bila bukak blog sebabnya load tak habis. Meh nak kasi bukti meh.





    Menatang tu memusing jeee.. Ada masalah apa pon aku tak tau. Susahnyaaaa... Benci betol. Aku tak tau la kalau laptop orang lain dalam rumah aku okey je. Tapi, kenapa persoalannya aku punya lappy internet slowwww??????????


Doakanlah semoga internet aku laju balik nah? Nah? Nah? bye..

No comments:

Post a Comment

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤