Waduh, teruknya diri sendiri!

26/5/14




Assalamualaikum~~


Sengaja ambil feeling menaip malam-malam macam sekarang sebab dah tahu tak akan dapat update entry siang hari. Sibuk sangat kekununs dengan exam dan struggle nak study.. Hoho, exam aku belum habis. Esok last. Paper yang paling dibimbangi, Mathematics. Doakan agar aku mudah jawab paper esok dan dilapangkan dada dan tak lupa apa yang dah aku ulangkaji ya?


Ya, rasa teruk sangat dengan diri sendiri sebab tahun ini sangat sedikit entry yang ditaip. Sebulan mungkin tak sampai 10 entry. Kenapa entah lah Niena Reen hoih.. Rasa nak luku kepala sendiri pun ada juga! Kehkeh.


Tapi itulah, entah kenapa sekarang ni macam tiada apa yang nak diupdate. Sekarang ini pun update juga entry santai sebab tak mahu loves muntah bila setiap kali masuk blog aku, entry tak berubah-ubah.. Jadi, cubalah juga bagi nampak blog ini masih ada tuannya.. Hihi.. :)


Kadang-kadang bila aku menulis entry, aku rasa macam tak yakin and then akhirnya aku 'bakulsampahkan' lah entry itu.. Sebab rasa tak penting dan rasa tak menarik langsung. Macamlah entry sekarang bagus sangat. XD


Jadi, itulah dia serba sedikit yang aku dapat muntahkan sekarang ni. Jam sekarang sudah pukul 2 pagi. Esok nak ke sekolah ni. So, beta sudah mahu beradu sekarang. Doakan segalanya berjalan dengan lancar dan baik untuk beta ya. Oh ya, doakan juga supaya gatal-gatal kulit beta beransur pulih dengan segera. Dah seminggu lebih begini.. Kasihan kulit beta sekarang sedang mengelupas.


Huish, dah semakin mengarut. Sampai di sini dulu ya loves sekalian! Ilal Liqa'! Sentiasa love semua.. :)

20 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih kak aisya.. Doakan dapat result bagus ya! :)

      Delete
  2. Replies
    1. Terima kasih sis sayang.. Doakan result bagus ya? ;)

      Delete
  3. tak apa..dah habis exam nanti pulun buat entry byk2..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIhihi, tak ada idea lah pulak kak naniey.. Haih, payah jugak kadang2 jadi blogger ni kan kak naniey.. Sebabnya saya ni kalau rasa tak ada benda penting, memang tak terupdate ler blog.. Hih, teruk betul saya nih.. Kiki.. >.<

      Delete
  4. samalah kita ,, entah mengapa ,, mood untuk menaip entry hilang macam tu sahaja ,, kekadang ada idea but bila dah taip ,, asik 'draft' kan jer entry tu ,, :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa, itu lah kan.. Itulah, saya pun sama lerr.. Bila dah menulis tu, sekerat jalan ja delete. Ataupun kadang2 dah siap tulis pun tapi delete jugak.. Hehe, sebab rasa tak selesa..

      Delete
  5. akk pun mcm nak kurangkan buat entry utk tahun ni, hehehe xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah, akak pulak nak kurangkan ya.. Iyalah akak nak exam tahun ni kan.. Hehe, saya pun nak exam jugak sebenarnya tahun ni. Lupa hakikat lak saya.. Hahaha..

      Delete
  6. Replies
    1. Thanks kak elina.. Doakan result bagus pula ya.. :) Amin amin..

      Delete
  7. lama gila dah tak exam..hehe
    good luck niena,fighting!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, thanks kak nini... Fighting fighting!! :D

      Delete
  8. goodluck! semoga Allah mempermudahkan segalanya dan dan dan semoga dapat flying colours in your exam. okayyy, haha. take care, xoxo.

    ReplyDelete
  9. ayyye best of luck tau awak <333 hihihihi

    ReplyDelete
  10. best of luck wak jgn risau.
    i know u cn do it ok <333

    ReplyDelete

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤