Selamat Tinggal 2015!

31/12/15




Assalamualaikum dan hai loves~!


Memandangkan tahun lepas aku tak buat pun entry untuk akhir tahun rasanya jadi tahun ni rasa macam nak buat pulak. Nak buat entry santai.


Dan tahun dalam beberapa jam saja lagi aku akan bergelar budak tingkatan 5 yang bagi aku bukanlah sesuatu yang menyeronokkan sebabnya aku akan exam SPM....... Sangat takut. Masuk form 4 pun aku dah takut, apatah lagi form 5.


Aku nak minta tolong hampa doakan untuk kejayaan aku. Aku pun akan doakan untuk hampa semua agar semuanya akan baik baik saja.


Baiklah aku tak ada azam sangat rasanya sebab aku kalau berazam-azam ni semua aku bukan buat pun. Jadi just lalui je lah hari-hari yang akan datang seperti biasa. Cuma berharap agar aku, family aku dan hampa semua sentiasa sihat, panjang umur dan bahagia selalu. Amin.....


Itu sahaja... Ilal liqa! ;)


GOOD BYE 2015!



8 comments:

  1. luangkan lbih byk masa kat skolah tau haha! yelah last year katakan. lpas ni comfirm rindu hbs dgn skolah. good luck utk spm. dont worry,you can do it niena!

    ReplyDelete
  2. best of luck in everything dear Nina! <3

    ReplyDelete
  3. YOU CAN DO IT OKAY????????????? MOGA ALLAH PERMUDAHKAN EVERYTHING 4 U!

    ReplyDelete
  4. HAPPY NEW YEAR :) impianacikyaanie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. nina mesti boleh punya! anyway, selamat tahun baru! all the best juga utk spm! <3 :D

    ReplyDelete
  6. SPM nie penentu masa depan, dik. Do the best ye? Good luck and happy new year! ;)

    ReplyDelete

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤