Mimpi

2/7/14




Assalamualaikum, salam ramadhan loves!


Wah, rindu! Agak lama juga aku tak update blog ya? Mungkin sibuk atau mungkin tiada mood? Hehe, apa-apa sahaja lah. Tapi hari ni, aku nak update! Oh sebelum tu, terima kasih kepada yang masih sudi-sudi melawat ke sini ya! Aku tak dapat balas dengan sesuatu yang besar melainkan ucapan jutaan terima kasih! :)


Oh ya, kita semua selalu bermimpi. Kadang-kadang apa yang kita mimpi tu tak lama melekat di kepala kan? Kalau mimpi yang tak berapa nak indah tu, syukur lah tak ingat lama. Tapi kalau mimpi yang indah indah, hailaaa terasa macam nak sedih seminggu.


Mungkin entry aku kali ni aku nak buat ringkas-ringkas sahaja. Aku tak punya banyak masa nak menaip panjang-panjang. T.T Baik, kalau kita mimpi yang indah indah, bila jaga mohonlah pada Dia agar jadi nyata. Bila kita mimpi yang buruk, pintalah pada Dia agar jauhkan segala itu daripada benar-benar terjadi.


Apa-apa pun, harus sentiasa minta pada Dia agar semuanya baik-baik saja. Mungkin akan ada ujian satu dua, tapi apapun tabahkan hati kita jua! Tiada yang lebih baik daripada perancangan Dia. Tapi moga Dia beri yang bahagia. Amin... :)


❤love note❤: Minta pada loves sekalian moga telekung aku cepat sampai di depan rumah ya? Hehe.. Nanti kalau bagus, kita update di sini! :D Oh, doakan juga untuk PT3 aku. Pray for my success eyh? Syukran jazilan. ;)

10 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih. Moga saya dapat jawab dan berjaya dengan cemerlang! :)

      Delete
  2. akak penah mimpi kwen ngan anak raja time bulan pose..hahah... mengarut je.. skrg ingt2 lupe kisahnye cemane..hihi.. btw gud luck niena.. do the best.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah wah.. Kelassss kahwin dengan anak raja ya kak.. Hihihi.. Oh, terima kasih kak. InsyaAllah, amin.. Moga dipermudahkan buat saya.. :)

      Delete
  3. kalau dapat mimpi yang tengah best tu tiba2 terjaga plak..memang rasa nak jerit je..hahaa
    pernah mimpi sampai nagis..tpi x ingt dah mmpi ap..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, kak mirza! Memang rasa nak sepak sepak selimut bila terjaga. Orang baru nak feeling-feeling syok kens.. :(
      Hehe, pernah juga saya mimpi sampai nangis. Kiki. Oh ya, kalau dapat mimpi deja vu yang indah-indah, alangkah bahagia! Tapi apa2pun kena doalah semoga biar mimpi yang baik saja jadi nyata kan. :)

      Delete
  4. Goodluck and salam ramadhan sayang =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwhh kak elina. Misschaaa!! XD Hihi, terima kasih. Doakan untuk saya ya.. Salam ramadhan juga buat kakak terchenta ni. :D

      Delete
  5. mimpi buruk datangnya dari syaitan, biar mimpi yang indah2 kita jadikan sandaran untuk memohon yang baik dr Allah... :)

    goodluck nienaaaaa dear!! :)) do your best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dengan kak ika.. Apa saja yang kita mimpi, kita mesti ingat pada Dia. :)

      Ihiii, thanks kak ika. Moga segalanya dipermudahkan buat saya dan buat kak ika juga dalam menjalani hari-hari kak ika. InsyaAllah, moga saya dapat buat yang terbaik! :)

      Delete

❤Tulis apa sahaja yang anda nak tulis. Hak menulis hak anda. Tapi andai ada yang tidak berkenan dek hati saya, akan didelete komennya ya... Setiap komen pasti akan saya baca dan maafkan saya kalau ada yang tak terbalas.. Jangan malu-malu untuk kongsikan pendapat anda ya, sayangs!❤